:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> عزم جدی شهرداری برای استقبال ویژه از بهار 93 / آسفالت شبانه خیابان های شهرکرد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۱۲۸۸۲

عزم جدی شهرداری برای استقبال ویژه از بهار 93 / آسفالت شبانه خیابان های شهرکرد

شهرداری شهرکرد شب های سرد زمستانی را برای آسفالت خیابان های این شهر غنیمت شمرده است.
عزم جدی شهرداری برای استقبال ویژه از بهار 93 / آسفالت شبانه خیابان های شهرکرد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز در حالی که کمتر از 22 روز به آغاز سال نو و بهار 93 مانده است،  شهرداری شهرکرد در اقدامی مجدانه، با آسفالت ریزی شبانه خیابان ها
، از هم اکنون به اسقبال بهار رفته است.
بر اساس این گزارش، مامورین و کارگران پر تلاش این نهاد از اواخر وقت پنج شنبه آسفالت ریزی خیابان های بوعلی و ملت غربی را آغاز کرده اند.

غلامیان، شهردار شهرکرد ساعتی پیش، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: عملیات روکش آسفالت، لکه گیری معابر اصلی و فرعی سطح شهر با هدف بهبود تردد خودروها و ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری آغاز شده است.
شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای پروژه آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون در نواحی چهارگانه شهری ، لکه گیری و آسفالت در برخی از معابر با هدف مناسب سازی سطوح کوچه و خیابان ها آغاز شده است.

شهردار شهرکرد به اجرای پروژه لکه گیری و روکش آسفالت در بخش های مختلف شهری همچون میادین و معابر از جمله قمر بنی هاشم، معلم، فردوسی،کوهرنگ ابوعلی سینا، امام حسین و دیگر خیابان ها و کوچه های این شهر اشاره کرد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خوب جوی، طرح ضربتی ترمیم نوارهای حفاری و لکه گیری آسفالت معابر شهری به مناسبت سال نو تا پایان سال ادامه دارد.

انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۷:۳۷

16 Feb 2020